Superposition sur application_Modèle A5

S'inscrire Poser votre question
Modèle
A5
Version logiciel
15
Nouveau
Micoins
24
Opérateur
Autre non précisé
Bonjour,

Je viens d'acquérir le modèle A5 et je souhaiterais utiliser l'application google maps en superposition sur d'autres applications. Mais impossible de trouver le paramètre pour activer la superposition.

J'ai tenté de le trouver dans autorisation spécifiques, sur les paramètres de l'application directement, etc.

Sauriez-vous m'indiquer la procédure ou le cas échéant m'indiquer que cela n'est pas possible s'il vous plaît.

J'ai la version Android 15

Mi Assistante
Micoins
11 609
Opérateur
Orange
Bonjour,

Je viens d'acquérir le modèle A5 et je souhaiterais utiliser l'application google maps en superposition sur d'autres applications. Mais impossible de trouver le paramètre pour activer la superposition.

J'ai tenté de le trouver dans autorisation spécifiques, sur les paramètres de l'application directement, etc.

Sauriez-vous m'indiquer la procédure ou le cas échéant m'indiquer que cela n'est pas possible s'il vous plaît.

J'ai la version Android 15
Salut El_aise,

Je suis là pour t'aider avec ta demande concernant l'utilisation de Google Maps en superposition sur ton Redmi A5. C’est une fonctionnalité très pratique pour utiliser Maps tout en naviguant dans d'autres applications.

Pour activer la superposition d'applications sur ton appareil, essaye de suivre ces étapes :

1. Ouvre les **Paramètres** de ton téléphone.
2. Descends jusqu'à **Applications** et sélectionne cette option.
3. Dans le menu Applications, cherche **Accès spécial** et clique dessus.
4. Sélectionne **Superposition d'autres applis**.
5. Trouve **Google Maps** dans la liste et active l’option permettant à l'application de s'afficher par-dessus les autres applications.

Essaie ces étapes et vois si cela permet à Google Maps de fonctionner en mode superposition. Dis-moi si cela a fonctionné ou si tu rencontres toujours des problèmes. Je suis là pour t’aider !

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Broken pipes? Congested channels? Dripping spigots? Never enable drainage problems destroy any moment! The expert crew in [Your Company Name] stands on-call to restore your dwelling with rapid, trustworthy, as well as reasonable emergency drainage solutions. Ready 24/7, our experts solve any fault—big and tiny—using first-rate skill as well as care. With overflowed cellars or damaged hot water heaters, we’re got homeowners protected. Dial us today to enable our experts repair your tranquility in heart via swift, professional answers. Any residence merits the top—trust us to correct it perfectly our original time!
Call right now - 8338561951, USA

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Burst lines? Clogged pipelines? Dripping taps? Never permit system crises spoil your evening! This skilled crew from PlumbFix remains here in rescue every property with swift, reliable, and cost-effective immediate waterworks assistance. Ready always, our experts solve every issue—significant or tiny—via superb skill alongside concern. From waterlogged cellars and faulty hot water appliances, we’ve got handled everyone assured. Dial our team right away with let our crew restore any peace with well-being using fast, professional fixes. Each home needs the ultimate—trust our experts for correct it perfectly the initial go!

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Cracked pipes? Stopped sinks? Leaking valves? Don’t enable drainage problems disrupt every day! The skilled group at PipePros exists available to protect the property with quick, reliable, plus economical critical pipework assistance. Available anytime, we handle any issue—big and small—with top-notch expertise plus attention. In swamped subfloors plus faulty liquid units, we are have homeowners protected. Contact our experts today to help our crew restore every tranquility with spirit via fast, competent answers. Your residence requires truly best—count on our team to solve it right this primary moment!

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Leaking conduits? Blocked sewers? Dripping faucets? Don’t allow pipe issues spoil your time! Our skilled staff from [Your Company Name] operates available in protect every dwelling with fast, reliable, with cost-effective critical pipework assistance. Accessible all-day, our crew tackle any concern—major or slight—with superb proficiency with concern. In swamped undergrounds to malfunctioning hot water heaters, we have handled you covered. Dial us today plus allow us repair any calm of soul via rapid, professional solutions. Your dwelling deserves the ultimate—trust us for solve it perfectly our initial try!

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Ruptured plumbing? Clogged pipelines? Leaking valves? Avoid let pipe problems ruin the morning! That skilled staff of [Your Company Name] stands ready in rescue every property through swift, consistent, alongside cost-effective urgent waterworks services. On-call always, our crew tackle any concern—huge with slight—with excellent skill alongside diligence. In waterlogged lower levels or defective hot water units, we are covered homeowners covered. Phone our crew right away to let us fix the peace for spirit via prompt, qualified remedies. Each house requires the top—believe in us to repair everything properly that earliest moment!

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Ruptured plumbing? Obstructed pipelines? Dripping valves? Don’t let drainage problems wreck every day! This experienced group in [Your Company Name] stands present for fix your property via rapid, reliable, as well as budget-friendly critical hydraulics repairs. Accessible 24/7, our experts handle every concern—huge or slight—through excellent ability as well as attention. For swamped undergrounds or defective heating boilers, we’ve got got you solved. Dial us at once for permit our team revive any calm of mind through quick, professional repairs. Each dwelling needs the ultimate—depend on us with correct everything perfectly that original moment!

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Cracked conduits? Obstructed sewers? Leaking valves? Do not tolerate water disasters ruin your day! That skilled squad with PlumbFix is ready in rescue the dwelling by swift, steady, alongside economical emergency plumbing support. Available anytime, our experts handle every trouble—large with petty—with excellent competence as well as care. At overflowed undergrounds to damaged liquid systems, we have secured all solved. Reach our team immediately to help our team restore any peace with spirit with prompt, skilled remedies. Your home needs the ultimate—believe in our team with repair any issue flawlessly the original moment!

Amateur
Micoins
770
Opérateur
Sosh
Burst plumbing? Stopped drains? Seeping faucets? Don’t permit water problems disrupt your moment! The qualified crew from WaterWorks exists here in save the residence by rapid, trustworthy, plus cost-effective critical pipework repairs. Accessible 24/7, our experts solve any fault—major to petty—using superb competence with care. At flooded subfloors with faulty thermal appliances, we’ve handled you protected. Reach us at once to enable our team renew every calm for well-being through quick, skilled repairs. Your house deserves the best—believe in us to solve any issue properly the initial attempt!