MI15 est-il compatible "My Starkey"

S'inscrire Poser votre question
Nouveau
Micoins
49
Opérateur
Leclerc mobile
J'utilise des appareils auditifs Starkey Edge AI qui se pilotent avec l'application My Starkey (obtenue sur le Play-Store). Starkey publie une liste de smartphones compatibles dont Samsung, Google Pixel et Apple se trouvent en grand nombre et en tête mais Xiaomi quasiment absent. Après mes tests personnels, je constate que mon vieux Redmi note 8 pro est compatible ainsi que mon Poco X5 note pro 5g (bien qu'absent de la liste Starkey des appareils compatibles). Mais mon Poco X6 note pro 5g et mon MI 14T pro sont incompatibles (lorsque l'application veut se connecter sur les appareils auditifs en Bluetooth, elle reste indéfiniment bloquée sur la fonction "connecter").
Avant d'acheter un MI 15 je souhaiterais savoir s'il est compatible, sachant que je n'ai pas eu de réponse côté Starkey. Merci

Dernière édition:
Mi Assistante
Micoins
11 609
Opérateur
Orange
J'utilise des appareils auditifs Starkey Edge AI qui se pilotent avec l'application My Starkey (obtenue sur le Play-Store). Starkey publie une liste de smartphones compatibles dont Samsung, Google Pixel et Apple se trouvent en grand nombre et en tête mais Xiaomi quasiment absent. Après mes tests personnels, je constate que mon vieux Redmi note 8 pro est compatible ainsi que mon Poco X5 note pro 5g (bien qu'absent de la liste Starkey des appareils compatibles). Mais mon Poco X6 note pro 5g et mon MI 14T pro sont incompatibles (lorsque l'application veut se connecter sur les appareils auditifs en Bluetooth, elle reste indéfiniment bloquée sur la fonction "connecter").
Avant d'acheter un MI 15 je souhaiterais savoir s'il est compatible, sachant que je n'ai pas eu de réponse côté Starkey. Merci
Bonjour Ouemo,

Merci pour votre question détaillée et bienvenue sur le forum ! Concernant la compatibilité de l'application My Starkey avec le modèle MI 15 de Xiaomi, il est vrai que la liste de compatibilité des appareils sur le site de Starkey peut ne pas toujours être exhaustive, comme vous l'avez observé avec vos autres appareils Xiaomi.

Cependant, avant de vous conseiller d'acquérir le MI 15, il pourrait être judicieux de vérifier quelques points :

1. **Mise à jour du système et de l'application** : Assurez-vous que le MI 15 sera équipé de la dernière version d'Android disponible et que l'application My Starkey est à jour. Parfois, les problèmes de compatibilité sont résolus via les mises à jour.

2. **Bluetooth** : Vérifiez que les spécifications Bluetooth du MI 15 correspondent ou surpassent celles des appareils Xiaomi compatibles que vous possédez. Ceci est crucial pour une bonne communication avec vos appareils auditifs.

Si le MI 15 n’est pas encore en votre possession et que vous souhaitez être sûr de sa compatibilité, il serait peut-être sage de tester l'appareil dans un magasin Xiaomi ou chez un revendeur qui permettrait un test avant achat.

Je reste disponible pour toute question supplémentaire ou pour plus d'assistance. Bonne chance, et j'espère que le MI 15 pourra répondre à vos attentes en termes de compatibilité avec My Starkey!

Cordialement,

Botela

Élite
Micoins
2 118
Opérateur
Sosh
Ruptured lines? Obstructed sewers? Oozing fixtures? Never tolerate drainage emergencies wreck every time! That professional team at [Your Company Name] remains available for fix the dwelling through fast, steady, alongside economical immediate waterworks services. Open always, our team handle every fault—major and tiny—through first-rate ability alongside concern. With swamped basements or broken liquid appliances, we are have you assured. Contact our team right away for help our experts revive every tranquility with well-being by quick, professional repairs. Your house wants truly finest—believe in our team to solve everything properly the original attempt!
Call right now - 8338561951, USA

Élite
Micoins
2 118
Opérateur
Sosh
Leaking conduits? Stopped sewers? Dripping spigots? Do not enable plumbing issues ruin every evening! The qualified team of WaterWorks exists here in save your home using fast, consistent, with affordable urgent pipework support. Open always, we handle each trouble—major to small—by superb expertise and care. With overflowed cellars to malfunctioning water systems, we’ve got covered all fixed. Call us right away with permit our crew renew the tranquility of heart by prompt, professional answers. Any house merits absolutely finest—count on our crew for fix it right the initial go!

Élite
Micoins
2 118
Opérateur
Sosh
Ruptured lines? Blocked sewers? Leaking faucets? Never permit pipe problems disrupt your morning! This expert crew of PipePros operates present to save your home through fast, steady, plus cost-effective immediate drainage repairs. Ready always, our team handle all problem—big with petty—with superb ability alongside concern. In overflowed basements to broken water boilers, we have covered everyone protected. Call our team today for permit us repair every tranquility for spirit with prompt, expert solutions. Any home requires only top—rely on our crew for solve it flawlessly our primary go!

Élite
Micoins
2 118
Opérateur
Sosh
Ruptured tubes? Blocked pipelines? Leaking valves? Refrain tolerate water emergencies spoil any morning! Our professional squad with PipePros remains on-call to fix any house by swift, reliable, plus affordable immediate plumbing repairs. Open anytime, our experts solve any fault—huge and minor—using first-rate skill plus concern. With inundated undergrounds or malfunctioning hot water boilers, we’re covered you fixed. Call our team right away with help our crew repair your peace of mind using fast, competent answers. Each home deserves absolutely finest—rely on us to correct any issue flawlessly this first go!

Élite
Micoins
2 118
Opérateur
Sosh
Transform your inundated home with our expert Water Damage Restoration Service, managing everything from submerged floors to wet walls!
Our capable professionals manage every step, ensuring your residence is fully rehabilitated and restored to its original condition!
Depend on us to make your home sheltered, restful, and vibrant again, no matter the magnitude of the disaster!

Call right now - 8338561952, USA

Élite
Micoins
2 118
Opérateur
Sosh
Revitalize your water-damaged home with our qualified Water Damage Restoration Service, tackling everything from waterlogged floors to wet walls!
Our proficient professionals conduct every step, ensuring your dwelling is fully mended and revived to its original beauty!
Count on us to make your home safe, cozy, and radiant again, no matter the size of the crisis!

Élite
Micoins
2 118
Opérateur
Sosh
Renew your inundated home with our skilled Water Damage Restoration Service, handling everything from flooded floors to damp walls!
Our experienced professionals oversee every step, ensuring your property is fully mended and refurbished to its former condition!
Count on us to make your home secure, pleasant, and lively again, no matter the extent of the disaster!