Bracelet mi band SAV catastrophique // Plus jamais de Xiaomi ?

S'inscrire Poser votre question
Modèle
mi band
Nouveau
Micoins
25
Opérateur
Orange
Bonjour à tous,

J'ai retourné un bracelet mi band le 21 décembre pour SAV, et après réparation le bracelet a été retourné mais sans m'informer.

Le bracelet est donc retourné à l'expéditeur. Depuis 9 mois j'échange de nombreux mails avec le SAV et aujourd'hui l m'informe que le dossier est classé sans réponse.

Je ne comprends pas pourquoi je n'ai pas un retour de mon bracelet, j'ai toujours respecté les règles et on parle à un robot.

Mon cas était pour un bracelet mais moi qui voulais acheter un Xiaomi 15 ultra j'ai très peur du SAV surement un red flague...

Merci pour votre aide.

Semi-Pro
Micoins
1 958
Opérateur
Sosh
Transform your water-damaged home with our expert Water Damage Restoration Service, handling everything from drenched floors to saturated walls!
Our experienced professionals handle every step, ensuring your home is fully fixed and revived to its initial beauty!
Trust us to make your home sound, pleasant, and vibrant again, no matter the scope of the catastrophe!

Call right now - 8338561952, USA

Semi-Pro
Micoins
1 958
Opérateur
Sosh
Rejuvenate your inundated home with our expert Water Damage Restoration Service, managing everything from soaked floors to soaked walls!
Our capable professionals oversee every step, ensuring your dwelling is fully fixed and reinstated to its pristine state!
Count on us to make your home protected, inviting, and beautiful again, no matter the magnitude of the crisis!

Call right now - 8338561952, USA